De heenreis ......

26 mei 2018 - Nairobi, Kenia

Wat is het heerlijk om na een goede reis aan te komen. Mooi weer, lekker aan een drankje in de tuin...... in Hoofddorp. Want verliep de reis van Londen naar Amsterdam nog prima, daarna stagneerde de reis. Eerst vertraging, totdat de vlucht uiteindelijk gecancelled werd vanwege een technisch mankement. Direct naar de transferbalie gegaan. Daar zijn we omgeboekt naar de vlucht van morgen. Natuurlijk balen, zeker nu we een gezellige dag met Mark's collega Albert mislopen. Maar ieder nadeel heeft ook zo z'n voordeel. We bellen de kinderen op dat we een nachtje komen logeren. En voor we het weten zitten we in de tuin van mijn ouders gezellig te gourmetten. Voordat we morgen beginnen met deel twee van de heenreis, eerst een goede nachtrust, want zo'n jetlag hakt er flink in!

1. Melanie:
    26 mei 2018
    Nee maar! Waren jullie ook in Hoofddorp?! 😃😜 Hoop dat het vervolg van de reis wel soepel verloopt 😘
  2. Anja:
    27 mei 2018
    Ja dat is wel balen zeg. Hopelijk gaat morgen alles goed. Goede reis!
  3. Els en Andre de Haas:
    27 mei 2018
    Oeps, eindbestemming Hoofddorp! Gelukkig staat daar alijd een bed voor jullie klaar. Voor vandaag wens ik jullie een hele goede vlucht en doe Albert de allerhartelijkste groetjes.
  4. Willy Lagerweij:
    27 mei 2018
    Voor jullie niet leuk maar wij vonden het wel heel gezellig! We hopen dat de verdere reis soepeltjes verloopt! Goede reis.😀
  5. Jacqueline dVB:
    27 mei 2018
    Het zag er ook heel gezellig uit in Hoofddorp. Goede doorvlucht en alvast een warm 'karibu' in huize 'Chez de Lion'.