De laatste dag

4 juni 2018 - Nairobi, Kenia

We nemen afscheid van Masai Mara en gaan op weg terug naar Nairobi. De eerste twee uur schudden we weer de hele bus door. Daarna wordt het vooral een grote inhaal actie van een enorme hoeveelheid vrachtverkeer. Begin van de middag komen we uiteindelijk bij Albert aan. We worden zeer hartelijk ontvangen en dragen de groeten van iedereen over. We zitten al gauw aan de koffie voluit te vertellen. Daarna gaat er een fles bubbels open, want het is tenslotte onze trouwdag!

Eind van de middag kleden we ons om en pakken onze koffers in voor de terugreis.

Albert heeft een restaurant geboekt halverwege op weg naar de airport. Maar het verkeer in Nairobi is een drama en dus zit ik op de achterbank mijn laatste bericht alvast te schrijven.

We hebben de nachtvlucht terug naar Amsterdam. Ik zal daarna nog een nachtje in Nederland blijven, terwijl Mark morgen naar Parijs vliegt voor het werk. We zien elkaar woensdag avond weer op Heathrow.

En dan begint het nagenieten van deze prachtige reis. Hoewel dat wel hard werken is met alle gemaakte foto's en film die uitgezocht en bewerkt moeten worden.

Wat een super ervaring! En een ding weten we zeker, we komen terug!

En tenslotte hebben we genoten van alle leuke reactie van jullie!

Dank jullie wel!

1. Gaby:
    4 juni 2018
    Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag Claudia en Mark ! En bedankt voor jullie avonturen. Het was geweldig om jullie zo te volgen.
  2. Els en Andre de Haas:
    4 juni 2018
    Proost op jullie trouwdag!!! En voor straks, een welkom thuis.
    Voorlopig zullen al die beelden nog op je netvlies blijven. Blijf maar lekker in die safari-roes.
    En misschien aan een mooie foto-expositie werken, Claudia?
  3. Anja:
    5 juni 2018
    Het was geweldig om met jullie mee te reizen. Vaak een feest van herkenning, maar jullie waren toch ook duidelijk in een iets andere periode dan wij vorig jaar. Bedankt voor de mooie verhalen en foto’s! Uitgebreider herinneringen ophalen komt er vast ook nog wel een keer van 😊
  4. Anita Kreeft:
    5 juni 2018
    Van h❤️Rte gefeliciteerd met jullie trouwdag ! Wat een mooie reis weer ! Ben benieuwd naar de foto’s . Veilige vlucht terug , zie je snel !
  5. Gr. R(oyal)KLM te HHW:
    5 juni 2018
    Dank jullie wel voor het delen van wederom bijzondere ervaringen. Zin om van het weekend mee naar Artis te gaan? ;-)
  6. Yvonne de Haas:
    6 juni 2018
    Van harte met jullie trouwdag. Leuke plek om hier even bij stil te staan. Wat een reis. Begrijp dat dit voor herhaling vatbaar is. Dank voor het meereizen.
    Tot gauw