Terug naar Kenia

24 februari 2022

We gaan weer op reis!

Na vier jaar gaan we terug naar Kenia en dit keer gaan Melanie, Brian en Merel ook mee.  A.s. zaterdag vliegen we naar Nairobi, waar we eerst op bezoek gaan bij KLM-collega Albert. Daarna worden we opgehaald door Best Camping en begint onze safari.

De afgelopen periode hebben we de reis voorbereid, maar er bleef een onzekere factor en dat was een negatieve PCR test. Die hebben we nodig om Kenia binnen te komen. Dus vanochtend, nog voor ons ontbijt, draaide er al een wattenstaaf rond in onze keel en neus. Vervolgens de hele dag de mail gecheckt tot we eindelijk allemaal de uitslag hadden. Zo fijn om negatief te zijn!

Kenya here we come!

1. Sandra:
    25 februari 2022
    Wat leuk Claudia, ik ga het weer met plezier volgen, kan ik goed gebruiken nu! Gaan jullie lekker genieten van de vakantie. Doe Albert de groeten.
  2. Patricia Oudeboon:
    25 februari 2022
    Alvast een hele goeie reis en heel veel plezier in het prachtige Kenia!
  3. Els en Andre de Haas:
    25 februari 2022
    Waaaauw! Wat super leuk om na zo'n lange tijd weer op vakantie te gaan en nog wel naar dat mooie Kenia. Ik wens jullie een hele goede vlucht en kijk nu al uit naar jullie verslagen.
    Doe Albert de allerhartelijkste groeten. Geniet van alles.
  4. Albert de Haas:
    Heel leuk, geniet daar.
  5. Willy Lagerweij:
    25 februari 2022
    Een goede reis en een hele fijne vakantie met elkaar!
  6. Frans Lagerweij:
    25 februari 2022
    Een goede reis en veel plezier met elkaar. We kijken uit naar je je dagelijkse reisverslag.
    Groetjes an je reisgenoten!,
  7. Anja:
    25 februari 2022
    Wij reizen weer heel graag met jullie mee. Doe de groeten aan Lydia en Albert en mocht Ben jullie begeleider zijn dan natuurlijk ook aan Ben. Goede reis!
  8. Joke:
    25 februari 2022
    Ook wij volgen jullie graag weer. Hele fijne vakantie hoor met z’n allen. Lieve groetjes.
  9. Familie Arxhoek st.:
    25 februari 2022
    Perfecte reis toegewenst. Geniet ervan en wij proberen mee te genieten.
  10. Familie Arxhoek st.:
    25 februari 2022
    Perfecte reis gewenst, geniet ervan. Proberen op afstand mee te genieten.
  11. Margot en Pieter:
    Lieve Claudia Mark Melanie Brian,
    Met verbazing lees ik jullie bericht! Wat enorm leuk en bijzonder dat jullie dit gaan doen!
    En zeker dat wij weer mee kunnen genieten, via jullie reisverhaal. Gelukkig allemaal negatief, de pret kan zaterdag beginnen. Heel goede reis en veel plezier voor jullie vier. Dikke knuffel uit Zwanenburg
  12. Anita Kreeft:
    26 februari 2022
    Oh wat heerlijk ! Lees jullie reizen altijd met veel plezier ! Hele mooie vakantie gewenst ! Xxxx
  13. Margot en Pieter:
    27 februari 2022
    Leuk dat Merel ook mee is veel plezier!