Naar Cowichan Bay

1 oktober 2019 - Cowichan Bay, Canada

En weer is de lucht strak blauw als we de gordijnen ‘s ochtends open doen. Nog even genieten van het mooie uitzicht hier en dan gaan we op weg naar Cowichan Bay. De route is weer prachtig door de bergen. We komen begin van de middag aan bij ons appartement en ook hier weer mooi uitzicht. Het ronde raam in ons appartement geeft het gevoel in een hobbit huis te zitten.

Cowichan Bay is een gezellig toeristisch plaatsje. We kopen broodjes bij de bakker en gaan nog op pad. We rijden naar Spectacle lake. Hier maken we een mooie wandeling rondom het meer.

Terug in het dorp gaan we lekker ergens wat drinken. We zitten buiten op het terras, uitzicht prachtig, mooie achtergrond muziek en.....we hebben bitterballen besteld !!!! Het leven kan zo mooi zijn en de bitterballen houden de rode draad door onze reis. We sluiten de dag af met een mooie zonsondergang.

Weg naar Cowichan BayUitzicht vanuit appartementCowichan Bay 1Cowichan Bay 2Cowichan Bay 3Cowichan Bay 4Cowichan Bay 5Spectacle Lake 1Spectacle Lake 2Boswandeling 1Boswandeling 2DinnerZonsondergang

1. Brian:
    1 oktober 2019
    Wow weer een mooie dag! De natuur daar is inderdaad prachtig, zou het niet erg vinden om daar in het bos te lopen 🤩. En ja hoor, bitterballen 😂. Geniet er lekker van.
  2. Gerda Granneman:
    Bitterballen 😅😅😅 straks komen er kruidnootjes voorbij. 🤔
  3. Els en Andre de Haas:
    1 oktober 2019
    Bitterballen!! Ik dacht al, waar blijven ze!
  4. Merel:
    1 oktober 2019
    heel vervelend allemaal die mooie uitzichten !
  5. Anja:
    1 oktober 2019
    Prachtig! Zijn jullie onderweg nog gestopt in dat leuke totempalenstadje Duncan?
  6. Frans Lagerweij:
    1 oktober 2019
    Zo te zien weer een leuke dag. Ik zal geen woord schrijven over “bitterballen”.
  7. Anita Kreeft:
    Prachtig 😱😱 hilarisch die bitterballen 😀😀
  8. Willy Lagerweij:
    1 oktober 2019
    Weer boffen met het mooie weer heerlijk voor jullie! En wat er op het bord ligt ziet er ook goed uit mmmm.😋
  9. Yvonne de Haas:
    1 oktober 2019
    Jullie treffen het wel met dat mooie weer. Wat een dag weer met zoveel moois.
  10. Gaby:
    Prachtig weer
  11. Jacqueline dVB:
    1 oktober 2019
    Ik ben benieuwd wanneer de oranje tompoucen worden voorgeschoteld. 😂 De natuur is daar echt prachtig. Leuk dat jullie ons laten meegenieten van die mooie uitzichten.
  12. Sandra:
    1 oktober 2019
    Wat fijn dat wij via deze mooie foto’s met jullie mee mogen reizen.