Terug naar Nederland

3 oktober 2019 - Vancouver International Airport, Canada

We vliegen standby en dus houdt Mark de terugvlucht in de gaten.

Door de combinatie van slecht weer op komst en de beste terugvlucht besluiten we vanochtend om terug naar Vancouver airport te gaan.

Als de beslissing genomen is, moeten we wel even doorgaan. Koffers herinpakken, snel een ontbijtje eten, terwijl Mark de boot vanaf Swartz Bay naar Tsawwasssen op het vasteland boekt.

En zo zitten we twee uur later op de boot. Eenmaal aan de overkant is het nog een half uur rijden naar de airport.

We zitten inmiddels lekker even de lounge en duimen dat we mee komen.

Ik ga de blog vanaf hier afsluiten. Het lijkt me duidelijk dat we kunnen we terugkijken op een super mooie reis. Alles waar we voor gekomen zijn, hebben we gezien en ook het weer heeft erg meegewerkt.

We hebben nog even een paar dagen in Nederland, waar we zondag met Melanie en Brian het 100-jarig bestaan van KLM gaan vieren. Zondagavond vliegen we uiteindelijk terug naar Engeland, waar Monique en Gaby al een week  in ons huis verblijven. Leuk om dan thuis te komen als zij er nog zijn.

Dank jullie wel voor het volgen van onze blog en alle super leuke reacties!

Tot een volgende reis xx

Laatste dag op weg naar Vancouver Airport.

1. Gerda Granneman:
    Dank jullie wel voor de reisverslagen. Zal ze missen 😞
  2. Jacqueline dVB:
    3 oktober 2019
    Goede terugvlucht. Het was een genot om jullie reis te volgen.
  3. Els en Andre de Haas:
    3 oktober 2019
    Wanneer gaan jullie weer zoiets doen? Is zo lekker wakker worden met het lezen van de blog en al die schitterende foto's.
    Een goede vlucht en een vertel daarna nog over het KLM feestje.
    Hier lag gisteren de mooie jubileum editie van de Flying Dutchman in de brievenbus.
  4. Albert:
    3 oktober 2019
    Goeie terugreis. Ja jullie hebben een schitterende reis gehad.
  5. Anja:
    3 oktober 2019
    Goede terugreis. We hebben weer genoten!
  6. Willy Lagerweij:
    3 oktober 2019
    Goede terugreis en tot gouw!
  7. Frans Lagerweij:
    3 oktober 2019
    Een goede reis naar huis. Jullie kunnen terugzien op een droomreis. We hebben ervan genoten.😘😘
  8. Anja:
    3 oktober 2019
    Dank voor de verhalen en de foto’s! Die brachten mooie herinneringen terug.
    Goede reis terug en nog fijne dagen in Nederland en Londen.
  9. Yvonne de Haas:
    3 oktober 2019
    Dank voor al het moois. Ik heb genoten van de beschrijving en de schitterende foto's. Wat een avontuur. En straks nog het 100 jarig bestaan van de KLM als afsluiting.
  10. Boutkan Joke en Voppe:
    3 oktober 2019
    Goede terugreis. Het was prachtig jullie te volgen. Geniet nog even in Nederland. Groetjes aan de kinderen.
  11. Anita Kreeft:
    Goeie reis 👍👍