Terug naar huis

9 februari 2024 - Alajuela, Costa Rica

We wilden naar Costa Rica vanwege de natuur en natuur hebben we gekregen. Drie weken lang hebben we ons kunnen vergapen aan alle exotische bloemen, planten, bomen en vooral dieren. Combineer dat met, bijna, alle dagen zon, warmte prachtig berglandschap en idyllische strandjes, dan zou je nooit meer weg willen.
Maar toch is het ook goed weer naar huis te gaan. Je eigen bed, je eigen douche en niet meer uit de koffer leven.

Dus nog een laatste keer ontbijt met uitzicht op zee en een laatste duik in het zwembad. Dan gaan de koffers dicht en rijden we terug naar de airport.

Leuk dat jullie weer met ons meegereisd hebben.
Dank voor alle leuke reacties!

Buenas noches y adiós!!!

IMG_3318IMG_3319IMG_3325IMG_7325

1. Albert de Haas:
    10 februari 2024
    Ja, schitterende reis gehad.
    Goede terugreis.
  2. Yvonne de Haas:
    10 februari 2024
    Een super reis gehad neem ik aan. Ik heb in ieder geval genoten van alle beschrijvingen en foto's. Het was al mijn favoriet maar nu zelfs nog meer. Wat een natuur. Goede reis en geniet weer van je eigen bed en huis. Bedankt
  3. Joke vK:
    10 februari 2024
    Prachtige reis! Dank dat we met jullie mee mochten genieten en voor de geweldige foto’s!
  4. Tanja:
    10 februari 2024
    Echt genoten van jullie prachtige reis en avonturen! En welkom thuis!
  5. Anja:
    10 februari 2024
    Wat hebben jullie een prachtige reis gemaakt! Echt genoten.
    Ik ga binnenkort toch echt eens serieus op zoek naar onze fotoalbums van CR.
    In ieder geval, welkom thuis!
  6. Gerda Granneman:
    10 februari 2024
    Is het nu alweer voorbij.
    Dank dat jullie ons mee wilde nemen op jullie reis. Goede reis en tot snel?😊
  7. Els en Andre de Haas:
    10 februari 2024
    Jullie hebben de afgelopen 3 weken onwaarschijnlijk veel moois gezien en genoten van de natuur. Bedankt voor alle
    verhalen (zo heerlijk beschreven) en schitterende foto's. Goede reis en geniet maar lang na.
  8. Margot en Pieter:
    10 februari 2024
    Bedankt voor zoveel moois! Goede terugreis gewenst en gauw maar afspreken om de belevenissen te horen onder het genot van een hapje en drankje…….
  9. Familie Arxhoek st.:
    10 februari 2024
    Jullie bedankt voor het laten meeleven met jullie mooie reis. Dank jewel
  10. Hilde:
    11 februari 2024
    Het zit er al weer op voor jullie! Volgens mij hebben jullie, en ook wij een beetje met jullie, erg genoten van al het moois. Goede thuisreis en sterkte met het acclimatiseren weer! Tot snel!
  11. Elly:
    12 februari 2024
    Al googlend ben ik bij jullie verslag uitgekomen. We hebben ongeveer dezelfde plannen voor december. Heb er nu nog meer zin in. Dank voor de mooie foto's! Mag ik vragen via welk reisbureau jullie geboekt hebben?
  12. Mark en Claudia:
    12 februari 2024
    Hoi Elly, wat leuk dat je mijn verslag gevonden hebt.
    We kunnen het zeker aanraden. Het is een prachtig land en prima om zelf te rijden.
    Wij hebben geboekt via witropatravel.com
    Ze bieden reizen op maat, maar wij hebben gekozen voor hun standaard 22 daagse reis.
    Succes met de voorbereidingen!!

Jouw reactie