Corcovado dag 2

6 februari 2024 - Drake Bay, Costa Rica

De dag begint iets minder vroeg, maar toch zitten we om 6:45 uur alweer aan ons ontbijt. We gaan snorkelen vandaag. Eerst met de boot mee naar Caño Island. Dit eiland is beschermd en mag je verder niet op. Op een boot staat een beveiliger die noteert hoeveel mensen er bij ons aan boord zijn en waar ze vandaan komen. We snorkelen op twee plekken en Mark probeert wat opnames te maken. Leukste was toch wel de schildpad om te zien. Op het vaste land leggen we aan bij één van de vele baaien voor de lunch, een picknick op het strand. Dan weer terug naar ons hotel.

Als ik lekker in onze hangmat een luisterboek lig te luisteren, gaat de telefoon. De zussen Miep en Joke bellen. Ze zijn vandaag ook in Corcovado aangekomen. Of we het leuk vinden iets te drinken met elkaar, als we niet druk zijn tenminste. Nou, we kunnen het werk best even laten liggen!! Wederom was het leuk om elkaars verhalen te horen. Het is de laatste bestemming waar we elkaar tegen zullen komen.

Ons eten is hier inclusief, maar daarvoor moeten we iedere avond naar hetzelfde restaurant. Normaal zouden we dat niet leuk vinden, maar het eten is hier zo lekker dat we er geen bezwaar tegen hebben.  Ook vanavond weten ze ons weer te verrassen met heerlijke gerechten.

We houden het weer voor gezien vandaag. Vroeg opstaan betekent ook vroeg gaan slapen.

Buenas noches!

p.s. het uploaden van het filmpje met de brulaap geluiden, lukt helaas niet.

_CAL5181IMG_7229IMG_3228IMG_3230IMG_7232IMG_7237P1100421P1100422P1100425P1100426P1100427P1100436P1100446P1100448P1100451P1100454P1100455IMG_3239IMG_3240

1. Yvonne de Haas:
    7 februari 2024
    Lekker zeker zo'n dagje in en om het water met een schildpad als verrassing. De strand foto's zijn mooi met dat licht
  2. Melanie:
    7 februari 2024
    Super mooie en leuke dag weer! 😘
  3. Els en Andre de Haas:
    7 februari 2024
    Het lijkt of elke dag mooier wordt! De onderwaterwereld is zo prachtig en wat geweldig om er foto's van te kunnen maken.
  4. Gerda Granneman:
    7 februari 2024
    Altijd weer heerlijk wakker worden met jullie verhaal en foto's. Dank
  5. Frans Lagerweij:
    7 februari 2024
    Weer een leuke dag. Hier kan je geen genoeg van krijgen.😘😘

Jouw reactie