Naar Manuel Antonio

7 februari 2024 - Manuel Antonio Parque Nacional, Costa Rica

We begonnen de dag met een lekke band. Oef, we moeten juist met het slechtste stuk weg beginnen. Toevallig komt net een Nederlands stel langs die we al een paar keer eerder hebben ontmoet. Ze stoppen om ons  te helpen de reserve wiel erop te zetten. Dat is echter een noodbandje, dus we moeten de andere wel laten repareren. Er zit un tornillo, oftewel een schroef in. We hebben even contact met de verhuurmaatschappij en zij geven aan dat we het beste naar een tankstation kunnen gaan. We hobbelen dus nog iets voorzichtiger door het stuk met zeer slecht wegdek. Zo’n 40 km verderop vinden we een tankstation. We worden er prima geholpen. Binnen een half uur is de klus geklaard , zijn ook de andere banden weer goed opgepompt en is de tank vol.

De rest van de route verloopt prima en we komen begin van de middag aan bij ons hotel. We gaan iets drinken op het strand terwijl we ons vermaken met de kapucijn apen. Het zijn echt brutale apen. Je eten moet je wel goed in de gaten houden.

We nemen nog lekker een duik in het zwembad en eindigen met dinner with a view.

Buenas noches!

IMG_3243IMG_3244IMG_3249IMG_3251IMG_3253IMG_3258IMG_7248DSC_1114IMG_3264DSC_1143