Naar Manuel Antonio

7 februari 2024 - Manuel Antonio Parque Nacional, Costa Rica

We begonnen de dag met een lekke band. Oef, we moeten juist met het slechtste stuk weg beginnen. Toevallig komt net een Nederlands stel langs die we al een paar keer eerder hebben ontmoet. Ze stoppen om ons  te helpen de reserve wiel erop te zetten. Dat is echter een noodbandje, dus we moeten de andere wel laten repareren. Er zit un tornillo, oftewel een schroef in. We hebben even contact met de verhuurmaatschappij en zij geven aan dat we het beste naar een tankstation kunnen gaan. We hobbelen dus nog iets voorzichtiger door het stuk met zeer slecht wegdek. Zo’n 40 km verderop vinden we een tankstation. We worden er prima geholpen. Binnen een half uur is de klus geklaard , zijn ook de andere banden weer goed opgepompt en is de tank vol.

De rest van de route verloopt prima en we komen begin van de middag aan bij ons hotel. We gaan iets drinken op het strand terwijl we ons vermaken met de kapucijn apen. Het zijn echt brutale apen. Je eten moet je wel goed in de gaten houden.

We nemen nog lekker een duik in het zwembad en eindigen met dinner with a view.

Buenas noches!

IMG_3243IMG_3244IMG_3249IMG_3251IMG_3253IMG_3258IMG_7248DSC_1114IMG_3264DSC_1143

IMG_9407

IMG_3267IMG_7253

1. Albert de Haas:
    8 februari 2024
    Romantisch eind van de dag.
  2. Yvonne de Haas:
    8 februari 2024
    Pech onderweg is niet ongebruikelijk met zulke wegen. Alles weer snel opgelost met nog een aangenaam einde
  3. Gerda Granneman:
    8 februari 2024
    Gelukkig viel het oponthoud mee op een redelijke rustige dag. Ach kan je dat ook weer afvinken.
    En de dag mooi afsluiten.
  4. Jacqueline dVB:
    8 februari 2024
    Door de excitement eindigt de dag alleen maar mooier 🤣
  5. Els en Andre de Haas:
    8 februari 2024
    Pech, apen en diner met kaarslicht.....eind goed, al goed.

Jouw reactie