Aankomst San José

19 januari 2024 - San José, Costa Rica

Terwijl verse sneeuw knispert onder onze schoenen, vertrekken we vanochtend naar de bus die ons naar Schiphol zal brengen. Het verschil kan niet groter zijn als we na vele uren, inclusief 2,5 uur vertraging, in tropisch San José landen. Rond 22 uur lokale tijd komen we aan bij ons hotel. Het was een lange dag. Nog even een drankje aan het zwembad en dan snel ons bedje in, want morgen worden we al vroeg opgehaald en gaat het avontuur echt beginnen.

Buenas Noches

1. Albert de Haas:
    20 januari 2024
    Lange reis Ja. Maar een bed maakt dan veel goed.
  2. Melanie:
    Fijn dat jullie na de (extra) lange reis goed zijn aangekomen! Slaap lekker en veel plezier morgen 😊
  3. Els en Andre de Haas:
    20 januari 2024
    Die lange reis ben je snel vergeten als je in de avond bij het zwembad een welverdiend drankje kan drinken.
    Heel veel plezier met alles wat jullie gaan meemaken.
  4. Anja:
    20 januari 2024
    Prachtig plekje om zo’n lange dag te eindigen. Nu lekker gaan genieten.
  5. Willy Lagerweij:
    En nu lekker genieten.😊
  6. Tanja:
    20 januari 2024
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn! Heel veel plezier saampjes!!