Naar Puerto Viejo

22 januari 2024 - Puerto Viejo de Talamanca, Costa Rica

Het was een reisdag vandaag. Eerst weer 1 1/2 uur met de boot. Daarna bijna twee uur met de bus naar het restaurant waar we op de heenweg een ontbijt gekregen hebben. Nu staat de lunch voor ons klaar. Na de lunch krijgen we hier ook de auto geleverd. Het is een comfortabele RAV4 waarmee we verder gaan langs de Caraïbische zee richting Puerto Viejo. We komen net voor donker aan en worden begroet door het geluid van brulapen. In het restaurant aan het zwembad  genieten we al snel van heerlijk warme chips met guacamole.

Morgen gaan we hier de omgeving bekijken.

Buenas Noches

IMG_6811IMG_6810IMG_6809IMG_2817IMG_2819

1. Albert de Haas:
    23 januari 2024
    Mooi hoor. Lekker genieten. Met heerlijke guacamole. En een lekker drankje.
  2. Tanja:
    23 januari 2024
    Oh.... echt, brulapen zo dichtbij!
  3. Gerda Granneman:
    23 januari 2024
    O wat zal dat bijzonder zijn
  4. Els en Andre de Haas:
    23 januari 2024
    Jullie hebben de afgelopen dagen al heel veel moois beleefd en nu in een wat slower motion (?) genieten van nog meer flora, fauna en lekker eten.
  5. Ron:
    Brulapen, mooi geluid!
    Van de Caraibische kust herinner ik me ook dat er veel reggae gedraaid werd. Ook een mooi geluid 😄.
  6. Hilde:
    23 januari 2024
    Wat bijzonder die brulapen, ze produceren 90 dB lees ik, hopelijk slapen jullie daar door heen of gaan zij ook slapen:)
  7. Familie Arxhoek st.:
    24 januari 2024
    Had zelf net een behoorlijke maaltijd genuttigd maar ander had ik ook wel gekozen voor dat lekkere hapje. Foto,s zijn weer mooi, omgeving zeker ook mooi