Tortuguero

21 januari 2024 - Tortuguero National Park, Costa Rica

Het is pas 11 uur als we al twee trips gemaakt hebben.Om half zes vertrokken we met de boot voor de eerst trip. Het wordt net licht en het regenwoud ontwaakt. De rust die er heerst, het kalme water en de nevel die begint op te stijgen. We trotseren een enorm tropische bui, maar blijven genieten.

Na het ontbijt gaan we voor de tweede trip op pad. Dit keer varen we steeds dieper de jungle in en worden de doorgangen steeds smaller. De motor gaat af en toe uit en we genieten van al het groen en de geluiden van vogels en apen. We zitten midden in een natuurfilm.

De bewolking begint eindelijk te breken en de rest van de dag brengen we luierend door aan het zwembad. Een middag rust hebben we even nodig.

IMG_2785_CAL4046_CAL4066_CAL4119_CAL4142_CAL4147

DSC_0066_CAL4281_CAL4187_CAL4058_CAL4195_CAL4270DSC_0046IMG_6766DSC_0102IMG_2786IMG_6778IMG_2795IMG_2793

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Yvonne de Haas:
    22 januari 2024
    Wat een geweldige trips. Dit is te mooi al die vogels en andere beesten. Buitje ach, het is niet koud toch? De moeite waard met als beloning uitrusten bij het zwembad. Genot
  2. Gerda Granneman:
    22 januari 2024
    Wat een prachtige foto's en belevenissen weer. Dank voor het delen.
  3. Tanja:
    22 januari 2024
    Ohhh wat prachtig daar!!!
  4. Jacqueline dVB:
    22 januari 2024
    Schitterend, wat heerlijk om met jullie mee te kunnen reizen
  5. Els en Andre de Haas:
    22 januari 2024
    Onwaarschijnlijk mooi! Dat is een korte nachtrust zeker waard.
  6. Ron:
    22 januari 2024
    Schitterend! Brings back great memories 😄.
    De geluiden van het oerwoud … ! Al brulapen gehoord?
  7. Melanie:
    Heel erg mooi!! En wat een vogels 😍
  8. Willy Lagerweij:
    22 januari 2024
    Wat een prachtige reis maken jullie met weer schitterende foto’s ! Dat zal ook weer een mooie film gaan worden! Geniet verder.😘
  9. Brian:
    22 januari 2024
    Ziet er erg mooi uit! Jullie zijn lekker aan het genieten zo te zien
  10. Margot en Pieter:
    22 januari 2024
    Dank weer voor jullie reisverhaal met de prachtige foto’s!
  11. Hans:
    Mooi mensen!
  12. Mischa:
    2 februari 2024
    Prachtig hè deze pure natuur. En wat een mooie beelden hebben jullie gemaakt zeg!
    Wel voldoende deet gesmeerd om de muggen te weren? 😊

Jouw reactie