Naar Corcovado

4 februari 2024 - Drake Bay, Costa Rica

Corcovado National Park is onze volgende bestemming. Ons hotel staat in Drake Bay en daar kan je alleen met een 4WD komen. We gaan dus maar op tijd op pad. De route kronkelt langs palmplantages afgewisseld door dicht begroeid bos.

Halverwege drinken we even ergens een koffie met prachtig uitzicht op zee. De route wordt steeds uitdagender en we begrijpen waarom je hier alleen met 4WD mag rijden. Stapvoets hobbelen we verder tot we in Drake Bay aankomen.

Hadden we gisteren nog een drink with a view, nu een room with a view. Dit is de enige lokatie waar we drie nachten blijven en dat lijkt geen straf te zijn.

In de supermarkt wordt wijn en een zak chips ingeslagen. Ook anti-muggen spray wordt aangeschaft, want ons flesje hebben we inmiddels helemaal leeg gespoten. Aan het strand kopen we een heerlijke fruit juice, die mooi versierd is met snoepjes.

Terug bij ons hotel nestelen we ons op ons balkonnetje en genieten van het mooie leven!

Buenas noches!

IMG_3128DSC_0858IMG_3135DSC_0868DSC_0870DSC_0872DSC_0874IMG_7193IMG_3148IMG_3150IMG_7194DSC_0877DSC_0884DSC_0890DSC_0892IMG_3153IMG_3156IMG_3157_CAL4931_CAL4926_CAL4920_CAL5019_CAL4993_CAL5053

1. Albert de Haas:
    Mooi daar. Genieten dus.
  2. Yvonne de Haas:
    5 februari 2024
    Wat een mooie omgeving om daar te zijn. Lekker genieten. Drankje, hangmat en rust. Zalig
  3. Gerda Granneman:
    5 februari 2024
    Ook daar weer vogeltjes die je vanuit je hangmat kan bewonderen
  4. Tanja:
    Inderdaad genieten!
  5. Jacqueline dVB:
    5 februari 2024
    Bungelen in een hangmat = het ultieme vakantiegevoel! Heerlijk om daar 3 nachten te zijn. Geniet ervan.
  6. Ron:
    5 februari 2024
    Een hangmat zou je nog mee kunnen nemen, maar het uitzicht … Gelukkig hebben jullie de foto’s nog!
  7. Els en Andre de Haas:
    5 februari 2024
    Daar wil ik ook wel zijn, alhoewel ik nu ook niet te klagen heb......in de Alpen, op 1600 meter, KLM blauwe lucht en wij zitten in korte broek en t shirt op ons terras/ 20 graden en toch kunnen we genoeg skiën.
  8. Margot en Pieter:
    5 februari 2024
    We kunnen iedere dag hetzelfde blijven schrijven, maar wat zijn dit weer prachtige plaatjes, daarom toch weer zeggen dat wij blij zij mee te mogen genieten!

Jouw reactie