Aangekomen in Vancouver

24 september 2019 - Vancouver, Canada

Afgelopen week stond ik met mijn ouders nog op de nul meridiaan in Greenwich, nu zijn we 8 meridianen westelijk gearriveerd in Vancouver. Het blijft vreemd om na een vlucht van 9 uur op dezelfde tijd te landen als je bent vertrokken. Een vlucht die vlekkeloos verliep en we het geluk hadden in de businessclass mee te mogen vliegen.

We wisten vooraf al dat we met regen aan zouden komen. Het geeft niet, want vandaag zullen we weinig doen. De auto ophalen, naar ons hotel gaan en toch nog maar een maaltijd nemen voordat we bijtijds gaan slapen. Het was een lange dag! Morgen zijn de weersvoorspellingen beter en willen we met de Hop-on Hop-off bus Vancouver gaan verkennen.

OnderwegWe zijn er bijnaAankomstNaar hotel

1. Gerda Granneman:
    24 september 2019
    Veilig en goed aangekomen. Nu gaat het echt beginnen.
  2. Els en Andre de Haas:
    Eerst de biologische klok bijstellen en dan kan het avontuur voor jullie beginnen en de start is al goed: vliegen in de businessclub is altijd een feestje!
  3. Frans Lagerweij:
    24 september 2019
    Fijn dat de vlucht goed is verlopen. Het nieuwe avontuur kan van start. Veel plezier.😘😘