Naar Canada

20 september 2019 - Weybridge, Verenigd Koninkrijk

We gaan weer op reis!

Maandag 23 september vertrekken we naar Vancouver. Een kleine twee weken gaan we reizen op Vancouver Island. We hopen daar orka’s en beren te gaan zien. Natuurlijk is er geen garantie dat dat gaat lukken. Van de prachtige natuur zullen we zeker genieten.

Reizen jullie met ons mee?

1. Jacqueline dVB:
    21 september 2019
    We reizen graag met jullie mee! Heel veel plezier en geniet ervan.
  2. Albert:
    Tuurlijk. Leuk.
  3. Joke van Kuijk:
    21 september 2019
    Veel plezier, ik volg jullie graag!
  4. Frans Lagerweij:
    21 september 2019
    We gaan zeker mee. Geniet van de reis en wij kijken uit naar jullie belevenissen.😘😘
  5. Els en Andre de Haas:
    21 september 2019
    Heel graag. Ik verheug me er nu al op, vooral op de mooie foto's van jou, Claudia.
    Een vriendin van mij is net terug van zo'n prachtige reis en, hoewel ze al veel van de wereld heeft gezien, raakte ze niet uitgepraat over de schitterende natuur.
  6. Margie D:
    21 september 2019
    Natuurlijk! Looking forward to sharing your special memories with you through some amazing photos. Veel plezier.
  7. Gerda Granneman:
    21 september 2019
    Zit er alweer klaar voor. Veel plezier!
  8. Anja:
    21 september 2019
    Natuurlijk reizen wij weer mee. Even terug naar de prachtige plek waar we vorig jaar ook geweest zijn. Hopelijk genieten jullie net zoveel als wij gedaan hebben.
  9. Monique:
    21 september 2019
    Uiteraard reizen we mee. Benieuwd naar jullie verhalen.
  10. Willy Lagerweij:
    21 september 2019
    Natuurlijk reis ik mee, heel veel plezier!
  11. Melanie:
    22 september 2019
    We reizen ook met jullie mee! Heel veel plezier en zijn benieuwd naar de mooie foto’s en film! 😊
  12. Margot en Pieter:
    23 september 2019
    Kunnen niet wachten op jullie verhalen en foto's. En dat is zo mooi als jezelf niet zo van verre reizen houdt😉
  13. Anita Kreeft:
    23 september 2019
    Goeie reis en fijne vakantie !!